OT oh OT

Bulan yang penuh keberkatan ni gua merasakan cabaran dan dugaan
yang datang melanda semakin membukit.Datang kepada gua seumpama
air yang mengalir.Lepas satu,satu lagi yang menunggu giliran.Hakikatnye
dalam kehidupan ni tak sah kalau takde cabaran dan hiburan.Eh,hiburan?
hurm.boleh la kot.Bulan pose ni gua terpaksa mengambil kerja lebih masa
atau ot bagi mendapatkan lebihan duit dan pahala.kut iye buat baik dapat la
pahala tu yedak.gua harap mase ni dapat la gua di anugerahkan Ilahi kekuatan
dan ketabahan merangkak melawan arus nafsu-nafsu saitan ni rojim ini.walaupun
saitan dipenjarakan akibat kesalahan salah laku ,remote kontrolnye tetap aktif.cheh.
gua harap dari masa ke semasa gua dapat mengkompletekan misi bos bagi mengutip
duit lebih-lebih stok laburan untuk hari raya nanti.yela,raya mestila bergaya dan gembira.
tak gitu pakcik kordi ?kehkehkeh.

No comments: