cerita ketika puasa

hari-hari hujan.dah dekat seminggu la rahmat Ilahi turun ditempat gua.
gua rasa amat bersyukur tak terhingga disebabkan kurniaan Ilahi ini.
gua rasa puasa bagi tahun ni agak selesa dan tidak la panas-panas hati jer.
hujan turun kiri kanan menyebabkan gua susah nak gerak sana-sini.
tapi alang-alang dah hujan turun lebat,gua rembat bantal sebijik dua
dengan set tilam sakali untuk menjamak tidor gua.agak-agak da nak masuk
maghrib tuh gua bangun,membersihkan diri.yela kalau nak berhadapan dengan makanan
kena bersih sikit.kalau tak boleh dapat cirit-birit kot.tapi bile hari dah panas balik
gua baru terkial-kial mengutip duit dan pahla tuh.hehehe.anyway nak mencarik
ni bukan la susah,asalkan usaha ada nescaya berhasillah cita dan cinta yang dikejar.
Eh!cinta ?apahal pulak.Tapi kalau cinta pada yang Esa tu memang tak dapat disahihkan lagi la.
hehehe.=)

No comments: